26 Φεβρουαρίου, 2010

ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ

Θεραπεία στο EINAI μου,
η θαλπωρή απ΄την καρδιά σου… Ανοίγω τα φτερά μου να σ΄αγγίξω να δω το χρώμα σου
στην ασπρόμαυρη ζωή μου… Να νοιώσω το ουράνιο τόξο σου
να πάλλεται στο στήθος μου Αναγνωρίζω πως είσαι η ψυχή
και το πνεύμα μου… Ενώνομαι καρδιά με καρδιά μαζί σου ανοίγω συνειδητά
τα συναισθήματα μου σε σένα να τα ενώσεις με τα ανώτερα δικά σου Αφήνομαι στη ροή σου…
Σ΄ακολουθώ… Ζωές και χρόνια χαμένη
στο σκοτάδι της άγνοιας ανοίγω στο φως σου,
τ΄απόκρυφα της ψυχής μου
να τα θεραπεύσεις…
να εξαγνίσεις κάθε τι που με κρατούσε δέσμια στην ύλη… Βγάλε με από τον κόσμο
που δεν υπάρχει να έρθω στο σύμπαν
της ύπαρξης σου… Ισορροπείς με την αγάπη σου
τις πράξεις μου κρατάς την ψυχή μου
και την ζεσταίνεις στη θεραπεία των χεριών σου, μου δείχνεις πως να μ΄αγαπάω… και σ΄αγαπάω…
γιατί είμαι ΕΣΥ και είσαι ΕΓΩ… Μετάλλαξε τη σκέψη
και τα συναισθήματα μου άνοιξε την κυτταρική μου μνήμη σε σένα, οδήγησε με στο έργο της ψυχής μου Δώσε μου πνοή απ΄την πνοή σου Στον κύκλο της δημιουργίας σου,
στο κύτταρο που δίνει ζωή στην καρδιά σου,
οδήγησε τα βήματα μου… Να δώσουμε πνοή
στο έργο του Ανώτερου Θεού μας.!!
Πάμε ΜΑΖΙ στο απόλυτο ένα της ευτυχίας… …να ενώσουμε κόσμους… Και ανοίγει ο δρόμος στα θαύματα…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: