26 Φεβρουαρίου, 2010

ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ
Ζωές και χρόνια χαμένη στο σκοτάδι της άγνοιας
αναζητώ τη μορφή σου μέσα στα κύματα μιας Ζωής ατίθασης.
Ανοίγω στο Φως σου τ΄απόκρυφα της ψυχής μου να τα θεραπεύσεις.
Άρχοντας στη σκέψη μου Εσύ
ενώνεις το μυαλό με τα συναισθήματα μου.
Καθαρίζεις το πλάνο της καρδιάς μου
από ενέργειες που άφησα να με πληγώσουν.
Εξαγνίζεις κάθε τι που με κρατούσε δέσμια στην ύλη.
Γιατρεύεις τη σκέψη και τα όνειρα μου.
Αρχέγονες μνήμες αφυπνίζεις
και με καθοδηγείς μέσα από τη γλύκα της μορφής σου
να κάνω πράξη το θαύμα της αρμονίας σου.
Η αγάπη σου είναι κάθαρση στους οραματισμούς μου.
Οδήγησε με στο έργο που ανέλαβε η ψυχή μου όταν χωριστήκαμε.
Οδήγησε με στην εκπλήρωση κάθε ονείρου μας.
Βγάλε με από τον κόσμο που δεν υπάρχει
να ενωθώ στο Σύμπαν της Ύπαρξης σου
να ενωθώ μαζί σου σε διπλή Αρχή…
Να ξεκινήσω συνειδητή Ψυχή σου
Πνεύμα μου την επιστροφή.
Ύμνος αληθινής ζωής
και όταν ενώνεις την Καρδιά σου με τη δική μου
αρχίζει το ταξίδι μας…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: